I Complete, en blogg om vardagen med en unghäst.

Direktlänk till inlägg 31 maj 2011

Uppdatering...

Av Emilie Gustavsson - 31 maj 2011 21:41

Pippis ben ser bra ut, han är lite, lite svullen i "sårkanterna" men visar ingen hälta och ömmar inte vid visitering!!

Han kom otroligt lindrigt undan med tanke på omständigheterna tack och lov.

Nu får han vila några dagar framöver för säkerhets skull, tror inte han stelnar till eftersom han går ute dygnet runt.

Jag är så glad att det verkar ha gått bra iallafall, det var så himla obehagligt att se!!

 
 
Josefine m. ridtravaren Bellie

Josefine m. ridtravaren Bellie

1 juni 2011 07:39

Huga.. Vet inte hur många ggr Emmas unghäst Lordi rullat fast egentligen :o Men han har aldrig blivit skadad av de (Y)

http://minfux.blogg.se

Emilie Gustavsson

1 juni 2011 08:30

Skönt att det har gått bra även för Lordi!!
Klantiga unghästar! :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emilie Gustavsson - 14 september 2011 13:12

Nu var det riktigt länge sen jag bloggade och det beror väl framförallt på datahaveriet men jag har även haft lite bloggtorka!! Det har hänt massor sen sist, jag har bland annat flyttat till ett nytt stall och har numera två minuters gångväg till s...

Av Emilie Gustavsson - 9 juni 2011 20:40

Är tyvärr datorlös för tillfället!! Bloggen kommer olyckligtvis bli lite lidande pga detta men allting går bra med Pippi iallafall. Ska försöka uppdatera lite i helgen från mammas dator!!...

Av Emilie Gustavsson - 6 juni 2011 20:13


Idag fick jag och Pippi sällskap av Emelie och Vimsen ut på skogspromenad. Vi var väl ute i ungefär 20 minuter och Complete skötte sig exemplariskt hela tiden, jag har aldrig varit med om maken till otittig unghäst! Han gick fram överallt helt be...

Av Emilie Gustavsson - 5 juni 2011 18:38

Igår var jag som sagt på strömsholm!! Hade en fantastisk dag där den största behållningen var grand prix dressyren och även uppvisningstävlingen som delar av handikapplandlaget i dressyr stod för. Tjejen som tog hem segern i den sistnämnda klassen ...

Av Emilie Gustavsson - 4 juni 2011 22:34

Har haft en underbar dag på strömsholm med Tessan, Emelie och Hanna!! Fantastiskt väder och superfina hästar!! Snacka om att jag blivit inpirerad!! Är supertrött nu så det blir inget långt inlägg ikväll men jag berättar mer i morgon!! Stort tack ...

Presentation


Klicka nedan för att läsa mer om mig och I Complete.
Följ gärna vår alldeles vanliga vardag här på bloggen!


Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29
30 31
<<<
Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards